Els masos de l'antic terme
Dena de Morella la Vella - Mas Cap de Vinyet
Inici Masos de l'Antic Terme Contactar
 
Dena de Castellons Dena de Coll i Moll Dena de la Font d'En Torres
Dena d'Herbeset Dena dels Llivis Dena de Morella la Vella
Dena de Muixacre Dena Primera del Riu Dena de la Pobla d'Alcolea
Dena de la Roca Dena Segona del Riu Dena de la Vespa
 
MASOS: Mas de l'Aljub, Mas d'Allepús, Mas de Barron Ombria, Mas del Bessó, Mas de la Cabrideta, Mas de Cap de Vinyet, Caseta dels Capellans, Mas de Carceller, Mas de Carrascal, Mas de Cluc, Mas d'en Riba, Caseta de l'Estudiant, Caseta de la Fontanella, Hostal de Maciana,Mas de  Mejora, Mas de Morella la Vella, Mas de Noguer, Caseta d'Olivares, Mas de Palau, Caseta del Pantà, Caseta de la Parra, Mas del Pou, Mas del Prat, Mas de Ripollés, Mas de Roger, Mas de Romeu, Mas de Rourera, Caseta de la Roia, Mas de Sant Antoni, Mas de les Solsides, Mas de la Torre el Poso, Mas de Tossal o Cantallops, Caseta del Valent i Caseta de Viciano.
 
Mas de Cap de Vinyet Mas de Cap de Vinyet

SITUACIÓ: A la part sud del centre de la Dena.

COMUNICACIONS: Per la CV-117 de Morella a Xiva. Carretera alfaltada en no massa bon estat i estreta. Passarem el Povet i iniciarem una pujada amb moltes revoltes. Quan arriben a dalt, a l'esquerra hem d'agafar una pista de terra. Ara seguirem el següent desviament, també a l'esquerra, arribant a Cap de Vinyet.

Espais aproximats:
Arbres, arbusts Zona de pastura Zona de conreu Espai improductiu
Amb certa dispersió supera les 27 hes. de zones boscoses. Gairebé 45 hes. de past. Darrerament s'està implantant més el ramar boví respecte de l'oví. Molt poc més de 12,5 hes. i en clara tendència a reduir-se. No arriba a 1,5 hes. incloent les edificacions.
Web oficial de la ciutat de Morella
Ajuntament de Morella   Test d'accessibilitat web www.tawdis.net aprobat   XHTML 1.0 Transitional vàlid www.w3.org   Morella.net   Morella.net   Ajuntament de Morella   Morella.net