PR-CV 216 Morella – Xiva

DESCRIPCIÓ DE LA RUTA

Sortim de Morella per la Porta de Sant Miquel en direcció a l'aqüeducte medieval. Passant per sota de l'arc de l'aqüeducte, seguim recte per l'asfalt, per on indica camí tallat, cap al segon tram de la mateixa.

A l'arribar, trobem un pal indicador que ens desvia a l'esquerra per un assagador. Seguim aquest camí en pujada, amb molta pedra solta. Quan acaba la primera pujada, el camí baixa una mica i segueix planejant. Ens trobem una cruïlla amb una pista tancat per una tanca per al bestiar. Creuem la pista i seguim recte seguint les marques de PR. Passem prop d'un pou, a la nostra dreta. La senda torna a pujar.

A la part alta d'un coll el camí segueix. Uns metres més endavant es desvia a la dreta passant per sota d'una tanca de bestiar. Hi ha un pal que indica el canvi de vessant de la muntanya. Descendim en ziga-zaga travessant un petit bosc de pins. Arribem a un assagador que seguim i que discorre al costat de la Masia de Carceller que queda a la dreta i que hem de vigilar, ja que pot haver guanyat solt. Ens trobem la capçalera d'un barranc que seguim per l'esquerra. Després de travessar dues porteres passem al costat de la Masia abandonada de Millora, seguint el marge esquerra del barranc. El camí va seguint el contorn del barranc que, a mesura que avancem, aconsegueix major profunditat. Ja es pot veure Xiva i a el fons de barranc, en el naixement del riu Xiva, l'ermita del Roser. El camí va descendint fins arribar a al poble.

No items found

Agenda

COMUNICAT DE L’AJUNTAMENT DE MORELLA

HORARIS D'ATENCIÓ DEGUT A L'ESTAT D'ALARMA FRONT EL CORONAVIRUS 📞 Es prioritza l'atenció telefònica i amb la seu telemàtica. 🚷 Cal evitar l'atenció presencial i fer-se sols si és imprescindible. 📍 Horari d'atenció Ajuntament de Morella i dades de contacte:📍 🕗 S'amplia...

COMUNICAT AJUNTAMENT DE MORELLA ENFRONT DEL CORONAVIRUS

Atenent a les indicacions de les autoritats sanitàries hem activat la reunió de coordinació de Benestar Social per acordar diverses mesures i reforçament de diversos serveis per recolzar a les persones majors que es posaran en marxa dilluns 16-3-20. 📍 Activació i...

COMUNICAT DE L’AJUNTAMENT DE MORELLA ENFRONT DEL CORONAVIRUS

La Junta de Govern Local, seguint les indicacions de les autoritats competents, davant de la situació produïda pel Coronavirus, ha pres les següents decisions relatives a serveis públics municipals TENINT EFECTE A PARTIR DE DEMÀ DIVENDRES, 13 DE MARÇ, O DE LA DATA...

Presenten l’Early Music Morella a Castelló

L’Acadèmia i Festival Internacional de Música Medieval i Renaixentista tindrà lloc des del 17 fins al 23 de juliol Morella acollirà el III Congrés internacional de Med i Ren durant el mes de maig L’Associació d’Empresaris Turístics de Morella i Comarca concedeix el...

Finalitzen les obres del carrer Alt de Sant Francesc de Morella

Aquesta obra és un projecte de l’ARRU i el Pla 135 amb un pressupost de 204.420 euros A més, es condiciona també el tram que uneix aquest amb el Jardí dels Poetes Les obres del carrer Alt de Sant Francesc de Morella arriben al seu final amb els treballs d’empedrat i...